(prodáno)
Shockflyer (zhotoven po poradě s "oldik" z diskuze na Mojehobby), fa. Freeair - 850Kč (II.tř.). Sleva za druhou třídu spočívala v tom, že je posunut nástřik (potisk) modelu.
rozpětí 850mm (16dm2), délka 750 mm, profil Desk, letová hmotnost 260g (včetně 3s LiPol 1000mAh, 74g, 1050 Kč), pohon Microtex 20/8/18 (28g, 1300 Kč), vrtule GWS 9/5, JETI Advance 08 - 3P (1200 Kč), Rex 5+ (1000 Kč), 3 x servo HS-55 (á 599 Kč)
Několik praktických zkušeností:
-
Extrémní plocha kormidel dává modelu nezvyklou obratnost (pozor je to "jedovaté") a proto jsem při zalétávání nastavil exponenciální výchylky (možno taktéž D/R - dvojí výchylky). Jelikož jsem model zalétaval venku, byly letové vlastnosti dost ovlivněny větrem.
-
Na zpevnění křídla je dodáván hliníkový drát, který se vlepí z obou stran do křídla. I po této úpravě se však křídlo prohýbalo, proto jsem do něj vlepil zespod na stojato uhlíkovou pásnici (4x0,6 - 55 Kč) a tím se vše napravilo.
-
S vrtulí GWS 8/4 a motorem 20/8/18 (LiPol 3s 1000mAh) jsem naměřil tah 280g (4,5A) ale model kolmo nahoru moc nestoupal. Proto jsem osadil vrtuli GWS 9/5, kdy byl tah 360g (7A) a s modelem již šlo nastoupat kolmo nahoru.
-
Při přidání plynu měl model snahu jakoby se vzpínat a věšet na vrtuli. Toto bylo zapříčiněno vyosením motoru, byl potlačený. Přidal jsem mezi motorovou přepážku, zespod podložku (1,5 mm) a tím se motor naklonil směrem nahoru. Přepážku jsem tedy odříznul a EPP dle sklonu motoru seříznul. Pak jsem ji znovu přilepil.
-
Těžiště mně vyšlo přesně podle plánku 85 mm od náběžky (plánek není dodáván, je zapotřebí jej stáhnout z internetu). Akumulátory LiPol jsem tedy umístil do těžiště na horní stranu křídla, kde jsem ve svislé části trupu vyříznul obdélníkový otvor (obr. vpravo).
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář